Reklamační řád
I. Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“), a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“). Vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
Tento reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a tímto reklamačním řádem a potvrzuje, že se s nimi řádně seznámil.
Zákazníkem internetového obchodu je buď:
- Kupující–spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) Zákona, nebo
- Kupující–podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.
Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.
II. Odpovědnost prodávajícího
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly; chybí-li ujednání, pak vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal, nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy,
- se věc hodí k účelu, který Prodávající uvádí, nebo k účelu, ke kterému se obvykle používá,
- odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení takto určeno,
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- a vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Daňový doklad ke Zboží kupující obdrží v elektronické podobě v emailu. Záruční list není přiložen, k uplatnění reklamace slouží daňový doklad.